Tuesday, November 10, 2009

SEKOLAH "PADANG PASIR"


Hari tu aku ade respond dalam blog sahabat ku tentang sekolah aku yang digelar "padang pasir" kerana tidak mempunyai padang rumput ( tapi kini keadaan jauh berbeza). Sekolah ini hanya mempunyai 6 kelas sahaja (dari darjah satu hingga darjah 6). Bayangkan sepanjang 6 tahun kami duduk dalam kelas yang sama dimana murid perempuan lebih ramai daripada murid lelaki. Pi Mai Pi Mai tang tu jugak. Bayangkan team bola kami bila lawan peringkat daerah (training kat atas padang pasir lombong tapi tournament kat padang rumput)....macam training hoki kat padang rumput lawan kat turf. . Jadi tak hairanlah kami punya friendship and brotherhood sesama kami agak kuat. Sampai sekarang aku masih berhubungan dengan mereka ( ramai dikalangan mereka dah beranak pinak dan berjaya di dalam hidup ). Dirgahayu sekolah ku ....SEKOLAH KEBANGSAAN BAKAP, BATU GAJAH, PERAK DARUL RIDZUAN

2 comments:

  1. Sekoalh aku kat kampung pasir Berdengung!!
    Mana hang dalam gamba tu

    ReplyDelete
  2. Takkan tak cam kot, lelaki kelas aku tu 10 orang aje!

    ReplyDelete