Friday, December 28, 2012

13 MUSIM BERLALU : BERKHIDMAT DI BAWAH 8 PENGETUA


Inilah Gua Pertapaan saya : Bilik GKMP Kemanusiaan SESTA

Diam tak diam sudah masuk 13 tahun aku berkhidmat sebagai pendidik. Alhamdulillah, masih berupaya meneruskan aspirasi kerajaan dalam usaha melahirkan modal insan serta bakal pemimpin negara. Menghitung hari menjelang tahun 2013, cuba mengimbau kenangan-kenangan lalu. Sepanjang 13 tahun ni, aku berkesempatan berkhidmat di bawah 8 orang pengetua, iaitu 7 orang di STAR dan seorang di SESTA. Pelbagai pengalaman pahit manis, suka duka telah aku tempuhi sepanjang bernaung di bawah pentadbiran mereka ...pengalaman tak manis saya letak jauh-jauuuuuuuuhhhhh di sudut hati saya,  pengalaman yang baik saya jadikan pedoman dalam meniti dan meneruskan perjuangan yang mulia....setiap pengetua yang saya pernah berkhidmat mempunyai stail pentadbiran yang tersendiri....berikut merupakan pengetua-pengetua yang pernah  menjadi ketua Jabatan kepada saya dari tahun 2000 sehingga 2012 ....TERIMA KASIH CIKGU..


SEKOLAH TUANKU ABDUL RAHMAN, IPOH (STAR) : 2000  -  2010

  • TUAN HAJI NGAZIZAN BIN DIN

  • TUAN HAJI ARIFFIN BIN ABDUL RAHMAN

  • TUAN HAJI MOHD RADZI BIN ABDUL JABAR

  • TUAN HAJI MOHD SHUKOR BIN SHARIFF

  • TUAN HAJI JAMALUDDIN BIN YUSOFF

  • ENCIK MOHD GUFFRI BIN ALPIAH

  • TUAN HAJI ABDUL HASHIM BIN ABDUL KARIM

SEKOLAH MENENGAH SAINS TAPAH, TAPAH (SESTA) : 2011  -  2012

  • ENCIK HADI BIN MAT DAIN

No comments:

Post a Comment