Monday, January 14, 2013

Aku BUDAK MEI ...... 1 MEI lagi OK .... :)

Lepaih balik sekolah satni, aku ambik inskripsi aku, belek punya belek terjumpa catatan tentang kajian rahsia mengenai bulan kelahiran dan sikap yang telah dijalankan oleh Prof Dato' Dr Fadzilah Kamsah... aku teliti sedalam-dalamnya, memang sedikit sebanyak ade kebenaran kajian mengenai bulan tersebut dengan sikap aku, tidak terkecuali kawan2 dan anak-anak didik ku yang lahir dalam bulan yang sama  ..... he he he .... yang mana satu ...BIARLAH RAHSIA ... 

MEI

  • Keras hati dan degil
  • Kuat bersemangat dan bermotivasi tinggi
  • Pemikiran yang tajam.
  • Mudah marah apabila tidak dikawal.
  • Pandai menarik hati dan perhatian orang lain.
  • Perasaan yang amat mendalam.
  • Cantik dari segi mental dan fizikal.
  • Tidak perlu dimotivasikan.
  • Tetap pendirian, tetapi mudah dipengaruhi oleh orang lain.
  • Mudah dipujuk.
  • Suka berangan.
  • Kuat berfirasat memahami apa yang terlintas di hati orang lain  tanpa diberitahu.
  • Bahagian leher dan telinga mudah diserang penyakit.
  • Daya khayalan yang tinggi.
  • Pemikiran yang tajam.
  • Pandai berdebat.
  • Fizikal yang baik.
  • Kelemahan sistem pernafasan.
  • Suka sastera, seni & muzik serta melancong.
  • Tidak berapa suka duduk di rumah.
  • Tidak boleh duduk diam.
  • Tidak punya ramai anak.
  • Rajin dan bersemangat tinggi.
  • Agak boros.
Mungkin anak murid aku boleh menilai yang mana kategori aku .... he he he .... tapi yang paling PENTING ....tiada manusia yang sempurna kerana ....KESEMPURNAAN ITU MILIK ALLAH SWT....
  •  

No comments:

Post a Comment